Nabór pracowników

Nabór na podinspektora ds. świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego

KIEROWNIK GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W GOLESZOWIE

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE:

PODINSPEKTORA DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH, FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO

ZATRUDNIENIE W PEŁNYM WYMIARZE CZASU PRACY

1.      Wymagania niezbędne w stosunku do kandydatów:

  • posiadanie obywatelstwa polskiego,

  • nieposzlakowana opinia,

  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych,

  • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • posiadanie wykształcenia średniego o profilu ogólnym lub zawodowym i 2 letni staż pracy lub wyższe umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku,

  • znajomość przepisów ustawy o świadczeniach rodzinnych, funduszu alimentacyjnym oraz aktów wykonawczych do w/w ustaw, Kodeksu postępowania administracyjnego oraz przepisów  o ochronie danych osobowych.

2.      Wymagania dodatkowe:

  • umiejętność interpretacji przepisów prawnych związanych z wykonywaną pracą,

  • dobra znajomość obsługi komputera (w tym edytora tekstów oraz arkusza kalkulacyjnego), systemów informatycznych i sprzętu biurowego,

  • doświadczenie w korzystaniu z programu Amazis oraz Nemezis,

  • umiejętność pracy w zespole, dobrej organizacji pracy, analizy dokumentów oraz samodzielnego pozyskiwania informacji niezbędnych do wykonywania pracy.

3.      Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

      Kompleksowe prowadzenie spraw z zakresu obsługi świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, w tym:

  • przyjmowanie oraz weryfikacja wniosków i załączonych dokumentów w sprawach o przyznanie świadczeń rodzinnych, świadczeń funduszu alimentacyjnego,

  • rozpatrywanie wniosków o przyznanie świadczeń rodzinnych, świadczeń funduszu alimentacyjnego oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych w tym zakresie,

  • prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach z zakresu świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, prowadzenie postępowań wobec dłużników alimentacyjnych,

  • udzielanie informacji o trybie postępowania w sprawach dotyczących uprawnień do świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego,

  • współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznawania prawa do świadczeń rodzinnych, świadczeń funduszu alimentacyjnego,

  • prowadzenie postępowań w sprawach ustalenia nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych, świadczeń funduszu alimentacyjnego,

  • sporządzanie sprawozdań merytorycznych w zakresie świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego,

  • tworzenie i prowadzenie rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego.

 4.      Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Goleszowie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

 5.      Warunki pracy na danym stanowisku pracy:

  • stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Goleszowie,

  • praca w pełnym wymiarze czasu pracy z wykorzystaniem sprzętu komputerowego,

  • wymuszona pozycja ciała,

  • wysiłek głównie umysłowy,

  • oświetlenie światłem naturalnym i sztucznym,

  • praca zespołowa, związana przede wszystkim z kontaktem z pracownikami Działu Świadczeń Rodzinnych, Funduszu Alimentacyjnego, wymagająca dobrej organizacji pracy własnej.

6.      Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny podpisany przez kandydata do pracy,

  2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik nr 1 do oferty),

  3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż pracy ,

  4. inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

  5. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.

Termin i miejsce składania dokumentów:

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyćdo dnia 19 kwietnia 2022 r. (liczy się data wpływu do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej)

Dokumenty które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie opisanej imieniem i nazwiskiem z dopiskiem „nabór na stanowisko Podinspektora ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego” w godzinach pracy Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Goleszowie tymczasowa siedziba ul. Szkolna 2 lub przesłać pocztą.

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

ul. Cieszyńska 29

43-440 Goleszów

8. Dodatkowe informacje:

  1. Druk kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie można otrzymać w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Goleszowie lub pobrać druk zamieszczony pod ogłoszeniem,

  2. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel 33 4790554 wew. 15,

  3. O zakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailem. Postępowanie kwalifikacyjne odbywa się tylko w jednym terminie,

  4. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona niezwłocznie po przeprowadzonym naborze na stronie www.gops-goleszow.pl i BIP GOPS Goleszów,

  5. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Goleszowie  po rozstrzygnięciu naboru nie odsyła złożonych ofert, a dokumenty nieodebrane po 3 miesiącach  zostaną protokolarnie zniszczone,

  6. Jeżeli wybrany kandydat będzie osobą podejmującą po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym w jednostce samorządowej, zostanie z nim zawarta umowa na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy w czasie której ma obowiązek odbyć służbę przygotowawczą, kończącą się egzaminem. Pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.

 

9. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

 

Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Goleszowie, w imieniu którego działa Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Goleszowie. Dane kontaktowe: 43-440 Goleszów, ul. Cieszyńska 29, e-mail: gops@gops-goleszow.pl, tel. 334790554.

  2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: e-mail: iod@gops-goleszow.pl

  3. Dane przetwarzane są w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko asystenta rodziny, a nastepnie w celach archiwalnych. Przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążżcego na administratorze( art. 6 ust. 1 lit. c RODO). Prztwarzanie niektórych danych odbywa się również na podstawie zgody kandydata (art. 6 ust. 1 lit a RODO).

  4. Pani/Pana dane osobowe bedą przevhowywane przez okres trwania zatrudnianie, a nastepnie przez okres wynikajacy z pzrepisów archiwalnych.

  5. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo do sprostowania tych danych, prawo do usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec pzretwarzania, prawo do przenoszenia danych. Niektóre z wymienionych praw mogą nie mieć zastosowania lub mogą być ograniczone na podsatwie RODO lub przepisów szczególnych.

  6. W odniesieniu do danych, których przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, przysługuje Pani/Panu prawo do cofniecia tej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodnosć z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej wycofaniem.

  7. Jeżeli sądzi Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

  8. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

 

 

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Krystyna Klimus
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 04 kwietnia 2022 21:25
Dokument wprowadzony do BIP przez: Iwona Koszela
Ilość wyświetleń: 470
04 kwietnia 2022 21:26 (Iwona Koszela) - Dodanie załącznika [kwestionariusz_osobowy.rtf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
04 kwietnia 2022 21:26 (Iwona Koszela) - Dodanie załącznika [oswiadczenie.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
04 kwietnia 2022 21:26 (Iwona Koszela) - Dodanie załącznika [ogloszenie_o_naborze.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)