Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
Dyrektor Centrum Usług Społecznych ogłasza nabór na stanowisko
Podinspektor/Inspektor
liczba etatów: 1, wymiar - cały etat
I. Wymagania związane ze stanowiskiem:
1. Wymagania niezbędne:
posiadanie obywatelstwa polskiego,
nieposzlakowana opinia,
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych,
niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
posiadanie wykształcenia średniego o profilu ogólnym lub zawodowym i 2 letni staż pracy lub wyższe umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku,
znajomość przepisów ustawy o pomocy społecznej, ustawy o systemie oświaty, ustawy o świadczeniach rodzinnych, funduszu alimentacyjnym, Karcie Dużej Rodziny oraz aktów wykonawczych do w/w ustaw, Kodeksu postępowania administracyjnego oraz przepisów o ochronie danych osobowych.
2. Wymagania dodatkowe:
umiejętność interpretacji przepisów prawnych związanych z wykonywaną pracą,
dobra znajomość obsługi komputera (w tym edytora tekstów oraz arkusza kalkulacyjnego), systemów informatycznych i sprzętu biurowego,
doświadczenie w korzystaniu z programów: TALES, EMPATIA, AMAZIS, HELIOS.
umiejętność pracy w zespole, dobrej organizacji pracy, analizy dokumentów oraz samodzielnego pozyskiwania informacji niezbędnych do wykonywania pracy.
preferowane doświadczenie w pracy w placówkach pomocy społecznej,
cechy osobowe i predyspozycje:
- rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych i odpowiedzialność za wykonywaną pracę,
- umiejętność pracy zespołowej,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- umiejętność radzenia sobie ze stresem,
- dobra organizacja pracy, punktualność, dyspozycyjność,
- wysoka kultura osobista.
II. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. Prowadzenie postępowania administracyjnego na podstawie ustawy o systemie oświaty
Przyjmowanie wniosków w zakresie pomocy materialnej o charakterze socjalnym,
Sprawdzanie wniosków w zakresie pomocy materialnej o charakterze socjalnym pod względem merytorycznym, prawidłowości wypełnienia wniosków i załączonych dokumentów,
Stosowanie aktualnych przepisów prawnych,
Podpisywanie korespondencji obiegowej: dotyczy pism kompletujących dokumentację do wydania decyzji i zakończenia postępowania administracyjnego,
Obsługa programów komputerowych w zakresie prac biurowych oraz prowadzonego postępowania w zakresie działań zgodnie z ustawą - TALES, EMPATIA
Sporządzanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach pomocy materialnej o charakterze socjalnym
Sporządzanie sprawozdań i bilansu potrzeb w zakresie niezbędnym do realizacji świadczeń,
Przygotowywanie listy wypłat
Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
Doskonalenie kwalifikacji zawodowych,
Prowadzenie rejestrów przyznanych świadczeń
Wykonywanie innych zadań zleconych przez dyrektora i nadrzędne jednostki
2. Prowadzenie postępowania administracyjnego na podstawie Uchwałą nr 0007.47.2020 Rady Gminy Goleszów z dnia24 czerwca 2020 r. w sprawie wprowadzenia świadczenia pieniężnego na rzecz rodziny „Goleszowski Bon Żłobkowy” i określenia szczegółowych zasad przyznawania i wysokości tego świadczenia (Dz. Urz. Woj. Śl.z 2020 r. poz. 5195 z późn. zm.)
Sprawdzanie wniosków w zakresie „Goleszowskiego Bonu Żłobkowego” pod względem merytorycznym, prawidłowości wypełnienia wniosków i załączonych dokumentów,
Stosowanie aktualnych przepisów prawnych,
Podpisywanie korespondencji obiegowej: dotyczy pism kompletujących dokumentację
do wydania decyzji i zakończenia postępowania administracyjnego,
Obsługa programów komputerowych w zakresie prac biurowych oraz prowadzonego postępowania w zakresie działań zgodnie z ustawą o pomocy społecznej – AMAZIS, EMPATIA
Sporządzanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach Goleszowskiego Bonu Żłobkowego, potwierdzenia prawa do świadczeń opieki zdrowotnej i innych zadań
zleconych
Sporządzanie sprawozdań i bilansu potrzeb w zakresie niezbędnym do realizacji świadczeń,
Przygotowywanie listy wypłat
Doskonalenie kwalifikacji zawodowych,
Prowadzenie rejestrów przyznanych świadczeń
Wykonywanie innych zadań zleconych przez dyrektora i nadrzędne jednostki.
3. Prowadzenie postępowania administracyjnego na podstawie ustawy o pomocy społecznej
Stosowanie aktualnych przepisów prawnych,
Obsługa programów komputerowych w zakresie prac biurowych oraz prowadzonego postępowania w zakresie działań zgodnie z ustawą o pomocy społecznej – HELIOS, EMPATIA
Sporządzanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach pomocy społecznej, potwierdzenia prawa do świadczeń opieki zdrowotnej i innych zadań zleconych
Prowadzenie spraw z zakresu ubezpieczenia zdrowotnego osób pobierających świadczenia z pomocy społecznej
Sporządzanie sprawozdań i bilansu potrzeb w zakresie niezbędnym do realizacji świadczeń,
Przygotowywanie listy wypłat
Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
Doskonalenie kwalifikacji zawodowych,
Prowadzenie rejestrów przyznanych świadczeń
Wykonywanie innych zadań zleconych przez dyrektora i nadrzędne jednostki
4. Windykacja należności w drodze postępowania egzekucyjnego w administracji zgodnie z Procedurą egzekucji w administracji.
5. Pomoc w prowadzeniu postępowania wynikającego z ustawy o świadczeniach rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, Karcie Dużej Rodziny.
6. Prowadzenie archiwizacji danych w CUS.
III. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1. Praca administracyjno – biurowa w budynku Centrum Usług Społecznych w Goleszowie, ul. Cieszyńska 29.
2. Praca z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych.
3. Bezpośredni kontakt z klientami.
4. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy - przeciętnie 40 godzin tygodniowo.
5. Występują bariery architektoniczne w dostępności do budynku..
IV. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny wraz z danymi kontaktowymi.
2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy, ukończone specjalizacje i szkolenia.
4. Oświadczenie kandydata:
1) że nie był skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe lub nie wydano prawomocnego wyroku warunkowo umarzającego postępowanie karne w sprawie popełnienia przestępstwa umyślnego ściganego z oskarżenia publicznego lub umyślnego przestępstwa skarbowego
2) o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
5. W przypadku przekazania danych szczególnych, osoba aplikująca na wolne stanowisko urzędnicze zobowiązana jest złożyć odrębną zgodę o następującej treści:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci danych szczególnych wskazanych w art. 9 ust. 1 RODO w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.
List motywacyjny, kwestionariusz osobowy oraz oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane!
VI. Termin i miejsce składania dokumentów:
1. Termin: do dnia 03 marca 2023 r. (liczy się dzień wpływu do Centrum Usług Społecznych).
(Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane).
2. Miejsce:
Centrum Usług Społecznych
ul. Cieszyńska 29
43-440 Goleszów
biuro podawcze
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie opisanej imieniem i nazwiskiem z dopiskiem „nabór na stanowisko Podinspektor/Inspektor” w godzinach pracy urzędu lub przesłać pocztą.
VII. Dodatkowe informacje:
1. Druk kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz wzór oświadczenia, o którym mowa w pkt V pkt 3,4 ogłoszenie jest umieszczone na stronie internetowej instytucji lub na Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.cusgoleszow.pl
2. Dodatkowych informacji można uzyskać pod numerem tel. 33 479- 05-17 w. 28.
3. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona niezwłocznie po przeprowadzonym naborze w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.cusgoleszow.pl.
VIII. Informacje o przetwarzaniu danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) przekazuje poniższe informacje:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Usług Społecznych w Goleszowie, w imieniu którego działa Dyrektor. Dane kontaktowe: 43-440 Goleszów, ul. Cieszyńska 29, e-mail: cus@cusgoleszow.pl, tel. 334790517
2. We wszelkich sprawach związanych z ochroną danych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych poprzez adres e-mail: iod@cusgoleszow.pl
3. Cele przetwarzania i podstawa prawna:
1) Przeprowadzenie naboru na wolne stanowisko:
a) w zakresie wskazanym w przepisach prawnych, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku z ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
b) inne, dobrowolnie podane dane, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – przetwarzanie na podstawie zgody,
c) jeżeli w dokumentach zawarte będą dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie odrębna zgoda na ich przetwarzanie, a w przypadku, gdy będą zbędne, zostaną anonimizowane.
2) Dochodzenie roszczeń i obrona przed roszczeniami, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku z ustawą
z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.
4. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy w celach określonych w ust. 3.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty, z którymi administrator zawarł umowy powierzenia oraz dostawcy usług pocztowych.
6. Przysługujące Pani/Panu prawa:
1) prawo żądania dostępu do danych,
2) prawo żądania sprostowania danych,
3) prawo żądania usunięcia danych,
4) prawo żądania ograniczenia przetwarzania,
5) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa (uodo.gov.pl).
7. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 1 ustawy Kodeks Pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w procesie rekrutacji. Podanie innych danych jest dobrowolne.
8. W przypadkach, w których przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
9. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
10. Pani/Pana dane osobowe nie będą profilowane ani też nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Centrum Usług Społecznych w Goleszowie